winter again?


Dzień dobry a może już dobry wieczór :D Wczoraj zamówiłam obiektyw do aparatu i szczerze mówiąc sądziłam, że trochę się naczekam, tymczasem kurier dziś zadzwonił z wieścią, że będzie około 14 :) No to od razu poleciałam porobić jakieś zdjęcia i dziś się nimi z Wami podziele :D










Dziś jak wstałam to szczerze mówiąc spodziewałam się innej pogody, no ale miejmy nadzieje, że wiosna nadejdzie szybko. Jestem zaskoczona jakością zdjęć, najwidoczniej mój stary obiektyw był już porządnie zjechany, w końcu miałam go 5 lat i używałam go setki razy, w różnych warunkach haha :D Jutro pojawi się post na temat tego, czym jest cheat meal w diecie :) 

Zapraszam do komentowania, motywuje najbardziej :)

6 komentarzy:

  1. Faktycznie super zdjęcia. Obiektyw się spisał. ^ ^

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. JA tez juz czekam za wiosna, a obiektyw widac ze fajne zdjecia robi. Jaki to dokladnie obiektyw?

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic skomplikowanego, podstawowy 18-55mm/3.5-5.6

      Usuń
  3. Fajnie wyglądasz :) Może wspólna obserwacja? Jeśli zaczniesz daj znać a ja zawsze się rewanżuje !! :*
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko strój :) Dawaj trochę większe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.