all black

Hej! Z racji sprzyjającej dziś pogody (oczywiście do czasu..) wybrałam się z siostrą porobić trochę zdjęć :D I właśnie dlatego zjawiam się, by Wam je zaprezentować :D













bluzka - sinsay
legginsy - butik
creepersy - deezee

Poza tym, chciałam napisać, że podejmuje się wyzwania od XHIT DAILY: ich kanał na yt -> klik. Jest to w formie fajnego kalendarzyka :) Na zakończenie każdego tygodnia robimy podstawowe pomiary i zapisujemy, ja do tego zrobie zdjęcia i potem wszystko tu podsumuje :) Wrzucam zdjęcie owego kalendarzyka z którego będę korzystać:





Najlepiej jest go sobie wydrukować i wszystko ładnie notować. Do tego po w sumie dwóch miesiącach przerwy od wszystkiego, wracam do formy również pod względem żywieniowym. Życzcie mi powodzenia :) Ktoś sie dołączy? :)
Szczerze mówiąc mnie ciekawość zżera odnośnie efektów, poza tym w takiej formie jeszcze nigdy nie ćwiczyłam :D
Na dziś to by było tyle :D Dajcie znać o czym mogę napisać notke i czy ktoś z Was dołącza się do ćwiczeń ze mną ;)!

8 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)



    Zapraszam do mnie : blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam i przyda mi się każda rada od doświadczonych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten plan treningowy, przeważnie ćwiczę z xhit, a tu taka fajna opcja!
    Świetne masz creepersy:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ,faajna stylizacja :)
    obserwuję
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;)
    obserwujemy :)

    oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O, nie słyszałam wcześniej o tym kanale. Pomysł z kalendarzykiem jest świetny! Nie wątpię, że motywuje do działania. :) Świetne zdjęcia! Jej, jak mi się marzą creepersy! Obserwuję. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwygodniejsze buty na świecie, zaraz po glanach! :D

      Usuń
  6. Ja również zaczynam ćwiczyć :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.