Szczęśliwego Nowego Roku 2016! *Do in 2016*

Witajcie! Tak na dobre rozpoczęcie bloga chciałabym Wam życzyć przede wszystkim dużo zdrowia, które jest niezmiernie ważne, poza tym cierpliwości i samych sukcesów. Nie chce drętwo rozpisywać się z życzeniami, ponieważ każde są identyczne. Życzę wszystkim po prostu dobrego 2016 roku :)





Pierwsza notka będzie to lista rzeczy które planuje zrobić w roku 2016, takie jakby postanowienia, choć tak na prawdę nie do końca można je tak nazwać.


1. Sumiennie prowadzić bloga - jestem niesystematyczna w tej kwestii i mam nadzieje, że uda mi się to zmienić, ponieważ na prawdę podoba mi się blogowanie i chciałabym coś osiągnąć w tej dziedzinie i udowodnić sobie, że mogę :)

2. Odwiedzić jak najwięcej miejsc - jest to mój taki mały cel, który chcę zrealizować. Nie wymagam od siebie by były to odległe, egzotyczne miejsca, muszą po prostu mieć coś w sobie. W większości zapewne będą to po prostu okoliczne miasteczka z jakąś ciekawszą przeszłością, ponieważ w mojej okolicy jest ich pełno!

3. Rozwijać dalej swoją pasję - póki co, 2015 był dla mnie bardzo owocny i dosyć pracowity, ale teraz wymagam od siebie więcej! Mam na myśli fotografie okolicznościową i nie tylko. Uwielbiam robić zdjęcia i jest to dla mnie nie tylko sposób na dorobienie paru groszy ale też bardzo mnie to rozwija i najzwyczajniej w świecie cieszy ;)

4. Przeczytać dużo książek - uwielbiam czytać, ale niekoniecznie zawsze znajduje na to czas.. Mam nadzieję, że będę w stanie poświęcić choć godzinę dziennie na czytanie :)

5. Wybrać się na koncert - moją taką 'tradycją' jest to, że raz do roku staram się dotrzeć na jakiś większy koncert bądź festiwal w mieście typu Warszawa czy Wrocław. Niestety, w roku 2015 nie zrealizowałam tego z osobistych powodów, ale w tym roku mój cel to Iron Maiden!

6. Być szczęśliwym, bez względu na wszystko - niby błahostka, ale nie można o tym zapomnieć. Poprzedni rok był dla mnie dość ciężki i teraz też zapowiada się dość ciężko, ale nie zrażam się, mam zamiar cieszyć się każdą chwilą, każdym nowym dniem i we wszystkim dostrzegać pozytywy i przede wszystkim nie przejmować się tym co ktoś myśli o moim życiu i wy też o tym pamiętajcie!


Myślę, że tych postanowień będzie o wiele więcej ale wszystko wyjdzie w trakcie nadchodzących miesięcy. A wy, macie jakieś swoje cele? Piszcie w komentarzach :)!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.