Jak skutecznie ograniczyć słodycze?

Tak jak wcześniej wspominałam, pojawi się notka na temat słodyczy, tego jak skutecznie je wyeliminować i zapomnieć raz na zawsze. Miłego czytania. 
Na początku dodam jeszcze ze post dodaje z telefonu, wiec przepraszam za niedociągnięcia w pisowni itp.

Wpływ słodyczy i cukru na nasze zdrowie
To podstawowa sprawa i wszsyscy wiemy jaka jest odpowiedź na powyższe stwierdzenie. Na pewno nie jest on pozytywny. Powoduje wiele chorób, ale głównie otyłość i cukrzyce. Cukru proste które są we wszelkiego rodzaju batonach i innych słodkich przekąskach to tak zwane puste kalorie które odkładane są w tkanke tłuszczową. 

 
Każdy dietetyk mnie by za to chyba zjadł, ale moim zdaniem, jeżeli spożywanie słodyczy nie zagraża naszemu zdrowiu to nie widze powodu ku temu żeby całkowicie je wyrzucać z diety. Oczywiście jeżeli zależy nam na utracoe masy ciała, nędzie to raczej nieuniknione. Tylko jak nagle odzwyczaić się od tego wszystkiego? Gdy slodkosci to byla nasza rutyna? 

*ogranicz sie do czekolady
Czekolada to najzdrowsze rozwiązanie. Najlepiej oczywiście gorzka. Jest źródłem żelaza, poprawia jumor, pomaga w trawieniu no i jest pyszna.. 


*postaw sobie ograniczenie
Mam na myśli ograniczenie słodyczy np. Do dwóch razy w tygodniu, lub tylko w weekendy, potem raz na dwa tygodnie itd. Ja tym sposobem doszłam do tego, że słodycze jadłam na prawdę rzadko, ale to już zależy od naszej silnej woli.

*zdrowe zamienniki
Domowe słodkości to na prawde coś dobrego. Jeżeli mamy czas i chęci to możemy w domu przygotować zdrowe i duzo mniej kaloryczne odpowiedniki roznego rodzaju batonow, ciast itp. Ja osobiście uwielbiam owocowe koktajle do ktorych mozna dodac praktycznie wszystko. Moje autorskie ciekawe przepisy zamieszcze w którymś z kolejnych postów.

  Prawda jest tez taka, ze masz ludzki organizm tytanowy nie jest i predzej czy pozniej ulegniemy pokusie. Ja jestem za jedzeniem slodyczy z głową. Najlepiej po posiłku, i nie późnym wieczorem, w stosownych nie duzych ilosciach. 


Notka nie nalezy do porywajacych, ale na prawde cięzko napisac jest cokolwiek z telefonu. 
Poki co przebywam w szpitalu, wyjde pod koniec tygodnia i wtedy zaczne dodawac bardziej zorganizowane wpisy a w miedzyczasie powinna pojawic sie jakas notka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.