sunny day


Hej Wam! Korzystając pare dni temu z przepięknej pogody wybrałam się z siostrą na kolejną z naszych ''sesji'' i dziś prezentuje jej efekty w postaci kilku zdjęć. Niestety, ale pogoda się popsuła i pozostały tylko zdjęcia, ale mam nadzieje, że już niedługo z powrotem zrobi się tak cieplutko :D











 Niestety weekend szybko minął i znowu trzeba wracać do obowiązków, do nauki i wszystkiego co tak bardzo nudne i monotonne. Ja od tygodnia jestem na diecie 1800 kcal i powiem szczerze, że wcale nie czuje się jak na diecie, nie chodzę głodna, czego się obawiałam, więc wszystko idzie w dobrym kierunku.

Napiszcie mi koniecznie co sądzicie o takich notkach, właśnie ze zdjęciami i co chcielibyście jeszcze zobaczyć :D 
Do zobaczenia! 

5 komentarzy:

  1. Super zdjęcia i post! Ja obecnie od paru lat jestem na diecie bezglutenowej i również jest ona bardzo zdrowa i już się do niej przyzwyczaiłam :)
    U mnie nowy post zapraszam :)
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear, you look amazing :)

    Nagradna igra: http://oonly4girlss.blogspot.rs/2016/04/giveaway-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem,że dieta dla zdrowia,bo wyglądasz świetnie :)
    Z tego co widzę,jesteś od niedawna w "blogosferze" (bardzo nie lubie tego określenia,ale nie mogę wymyślić nic innego XD,a już masz niezły sukces-18 czytelników :) Tylko tak dalej! :)
    PS.Dzięki,za szczery komentarz pod moim postem,niestety mało takich ludzi,którzy nawet w całości przeczytają post :/ Z tego co zauważyłam,niektórzy czytają dwa pierwsze zdania,a w komentarzu napiszą jakieś miłe słowa,a potem reklama bloga :/ Może kiedyś to się zmieni...
    Pozdrawiam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.