lake part II

Hej! Wiem, że strasznie zaniedbałam bloga, nie chce się zbędnie tłumaczyć bo to niepotrzebne lanie wody. W każdym bądź razie mam nadzieje, że uda mi się nadrobić te zaległości. Postaram się by posty pojawiały się systematycznie, co dwa - trzy dni.




Wczorajszy dzień świetnie spędziłam, ze swoją przyjaciółką Darią z którą wybrałyśmy się na małą sesje zdjęciową, w moje ulubione miejsce, bardzo mało znane okolicy i może dlatego jest też tak urokliwe. Spędziłam tam cudowne wakacje, dwa lata temu. Wspaniali ludzie i mega wspomnienia! Uwielbiam takie sentymentalne zdjęcia i nawet nie wiecie jakim uczuciem było tam wrócić po tak długim czasie. Od razu wszystkie wspomnienia wróciły, aż się łezka kręci w oku i ciężko uwierzyć jak wiele od tego czasu się zmieniło.. Ale dość pisania, przejdźmy do zdjęć z których jestem na prawde mega mega zadowolona! Oby więcej takich!









1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia i stylizacja! Obs :)
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.