Ulubieńcy kwietnia.

Hej. Nieco spóźnieni ale w końcu są i ulubieńcy kwietnia. Miłego przeglądania:


*Ulubiona piosenka*
Ostatnio powróciłam do wieczorów z muzyką i powróciłam do swojej dawnej
miłości - The xx. Zespół mało znany, gdyż nie należy do tych komercyjnych,
ale bardzo polecam




*Ulubiony kanał YouTube*
Deynn i Majewskiego śledzę na snapie już od dawna. Nie męczy mnie
kompletnie ich gadanie o siłowni, ponieważ jest to dla mnie mega motywacja
i podjęłam się wyzwania DEYNN ;) Zobaczymy co z tego będzie. Czekam
na resztę ich filmików.


*Ulubiona potrawa*
Mozzarella - pycha! Najlepsza z pomidorem i sosem winegret, mniaaam! :D
Niestety mega kaloryczny mimo, że wydaje sie lekki :c 100g ma aż 260 kcal,
ale smak zwala z nóg :3

*Ulubiona fryzura*
Zdjęcia z ostatniej notki - tak właśnie uwielbiam się czesać :D
Nie lubię nosić spiętych włosów a wkurza mnie zawsze jak wchodzą mi w oczy,
więc taka kiteczka to idealne rozwiązanie :D





*Ulubiona aplikacja*
Layout. Na App Store jest do pobrania a czy na Androida - nie mam pojęcia.
Ale szukałam programu z dużym zasobem opcji, można tam łączyć
zdjęcia chyba w każdy dowolny sposób i stosować różne efekty. Polecam


*Ulubony kosmetyk*
Tusz idealny. Kupiłam go na wyprzedaży w Rossmanie. Rimmel Extra Super
Lashes. Ma świetną szczoteczkę która nie skleja rzęs i świetnie je podkręca,
ciężko mi było znaleźć tusz dla siebie, ale na pewno go kupie po normalnej cenie.


Wahałam się, czy robić ten post bo tych rzeczy nie ma zbyt dużo, ale jest.
A jacy są wasi ulubieńcy?


3 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej aplikacji, muszę ją wypróbować :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię kanał Deynn i Majewskiego! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozzarellę uwielbiam! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.